3dcool araç tutacağı aldım. Masada ve yatak başında İpad ve telefon bağlamak için ama vakumlu olan alt kısmı o kadar kötü ki hiçbir yeri tutmuyor. Yanında masa için olan bir ayak vermişler yapışkanlı onu yapıştırıp vakumu üstüne yapıyorsunuz ama o yapışkanda sadece tek kullanımlık yani yapştığı yerden çıkmıyor çok zor çıkıyor. Bende yatağımın yanında dolaba yapıştırdım orada kullanıyorum ama masaya bile vakum yapamyan kafası sayesinde masada da kulanırım dediğim hayeller olmadı. Ayrıca bugün yemek yaparken mutfak dolabına yani cama yapıştırayım dedim önce baya iyi tuttu sonra aniden kendini bıraktı ama Allahtan teefona zarar gelmedi mutfak tezgahından sekti telefon. Bu aletleri nasıl yapıyorlar anlamış değiim. Alt tarafınıda üstteki yüzey gibi yapşkan vakumdan yapsalar manyak birşey olurdu ama düşünememiş adamlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap