• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

furkan demirel
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 14.05.2014
  • furkan demirel @furkandemirel

    Çip köfte 😀

    15 Ağustos 2015 - 01:32 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    abi onu aradım ama yok orada bu olay ben olayı iptal etcem de

    16 Ocak 2015 - 18:19 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    arkadaş hala anlamam 16 yaşını bitiren halflife yi oynuyorum ama bu oyunlardan çoğunu sevemiyorum yahu(titanfall ile wolfenstein the new order hariç, onlar harbi iyi oyundu!)
    eski oyunlar daha iyi
    gel quake e half-life ye wolfensteine dooma unreale be

    30 Aralık 2014 - 20:07 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    doğrusu evet icloudu bile nasıl koydularsa inanamıyorum whited00r ekibine aynı zamanda o inceleme puanı değildi zaten

    17 Eylül 2014 - 13:08 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    bu 10 yldızın nedeni whitedoor ile ios 7 nin nerdeyse tüm özelliklerini almasıdır arkadaşım

    05 Temmuz 2014 - 13:41 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    1320 çünkü wp desteğini en az 18 ay boyunca lıyor yani son sürüme kadar gider

    05 Temmuz 2014 - 13:39 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    bu ne

    05 Temmuz 2014 - 13:37 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    abi çok iyi be ya 😀 😀

    05 Temmuz 2014 - 13:36 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    sitesinde apple cihazlarının şarj edilebileceği bir aksesuar olduğu söylendiği için sorun olmaz kardeşim.

    05 Temmuz 2014 - 13:34 Beğen 1
  • furkan demirel @furkandemirel

    doğrusu çok kolay bulamayabilirsin sadece 2. el olarak bulman mümkün
    ve bu cihaz yerine bulman zor olsada iphone 3gs bulmanı tavsiye ederim
    Çünkü iphone 3gs ios 6 destekliyor ve uygulama olarak subway surf facebook tweeter whatsapp vs uygulamaların çoğunu destekliyor. yazmayı unutmuşken de söyleyim iphone 3g de kamerada video çekme özelliği yok ama appstorede birkaç uygulama ile video çekebilirsin.

    05 Temmuz 2014 - 04:18 Beğen
  • furkan demirel @furkandemirel

    arkadaşlar özür dilerim gpu normalde 1000 mhz overclockla 1100 mhz yanlış yazmışım.

    09 Haziran 2014 - 23:38 Beğen
  • Durum (3)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (11)
  • Takipçi (8)
  • Takip edilen (10)
  • Favori (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum