@brnspawn Kendileri o bölgenin üzerine denk gelecek şekilde kasa kapağına yapışık bi metal plaka koymuşlar ama pek işe yaramamış. Belki tüm kasa kapağını o şekilde yapsalardı olurdu. Heatsink için de yer yok gibi ancak cambazlıkla birşeyler yapılabilir, ama zor.
@brnspawn Teşekkürler. Ama soğutma sistemine bağlanmadıkça onun da aynı şekilde ısınmayacağından şüpheliyim.