Meraba bende aynı şirketten abonelik aldım ilk önce 32 mbps 120 AKN ile satın aldım hız 30 mbps civarı idi sonra tarife değişikliği yaptım 64 mbps 240 AKK olana geçtim ancak şimdi ethernet kablosu ile hız 64 mbps ye çıkıyor ama kablosuz bağlantı hızı hala aynı 30 mbps civarında kaldı modem huwai hg 658c modem arızalı diye değiştirdiler ancak kablosuz hızı bir türlü artmadı en fazla 30 mbps ye çıkıyor modem kampanyasından yararlandığım için iptal de edemedim sorun modemden mi kaynaklanıyor sizce ?
Meraba bende aynı şirketten abonelik aldım ilk önce 32 mbps 120 AKN ile satın aldım hız 30 mbps civarı idi sonra tarife değişikliği yaptım 64 mbps 240 AKK olana geçtim ancak şimdi ethernet kablosu ile hız 64 mbps ye çıkıyor ama kablosuz bağlantı hızı hala aynı 30 mbps civarında kaldı modem huwai hg 658c modem arızalı diye değiştirdiler ancak kablosuz hızı bir türlü artmadı en fazla 30 mbps ye çıkıyor modem kampanyasından yararlandığım için iptal de edemedim sorun modemden mi kaynaklanıyor sizce ?