• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

ertanertan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.12.2014
  • ertanertan @ertanertan

    Oyunu beğenmedim aslında tarzını sevmedim cover-shooter olayını, dandik telefon-tablet oyunları gibi geldi bana.İnceleme için teşekkürler elinize sağlık.

    13 Ekim 2016 - 17:12 Beğen 1
  • ertanertan @ertanertan

    Haklısınız suyunu çıkaranlar olacaktır ancak şuanki kotalarda çok insafsız değil mi? Bırakın 4K yı FHD dahi izleyemiyoruz. Yani hızın düşürülmüş hali 1080 60 fps stream'e yetse bari. Parayı basan kotasız alabiliyor ama uçuk fiyatlara. ortalama bir bağlantı 50-100 TL civarı kotaları 50-100GB. Ufak ücret farkları ile 200-300-400-500 GB kotalar olmasın mı? En düşük hız 3Mbps değilde 5-6 olmasın mı?

    19 Temmuz 2016 - 10:42 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Şahsen Teknoseyiri böyle abuk işlere(apple, kumar vs reklamları vb.) bulaşmadığı için seviyorum. Bir zahmet gitmesinler yani. Büyük firma derken.

    13 Nisan 2016 - 09:05 Beğen 15
  • ertanertan @ertanertan

    Önyargı var bence de ama haklı bir önyargı. Kestel sağolsun yeni vergiye ön ayak olmuştu. Sağolsunlar Teknoseyir yine saygılı davranmış ben o firmayı kapımdan içeri almam.

    11 Nisan 2016 - 22:17 Beğen 1
  • ertanertan @ertanertan

    Porselen yapılacaksa ben talibim.

    09 Mart 2016 - 13:54 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Bu konuda Can bey bir program esnasında bahsettiğn doğrultuda bir görüş belirtilmişti. Kendisi modeller ile ilgilenirken bu konularda deneyim sahibi olduğunu da belirtmişti.

    02 Mart 2016 - 15:24 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    MG: Yaz hamdi 100 kupa, 150 kargo kolisi, güneş gözlüğü bir de para sayma makinesı 🙂

    29 Şubat 2016 - 15:33 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    @spektral adblock teknoseyir sitesindeki reklamlarıda engellediğinden, sitenin reklam gelirlerinde azalma oluyormuş. Bu nedenle ben adblock ayarlarından teknoseyirde devre dışı kal ayarladım.

    15 Ağustos 2015 - 22:16 Beğen 2
  • ertanertan @ertanertan

    adblocktan Teknoseyirde devredışı kal ayarladım, size faydamız olsun isterken zararımız oluyormuş affola.

    15 Ağustos 2015 - 19:50 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Adamlar zaten vergi artışını kendilerini etkilemeyecek şekilde istiyorlar. Yani kendileri Türkiyede üretiyorlarmış gibi yapıp vergiden etkilenmeyecekler. Diğer markalar ithal olduğundan onlara fazla vergi gelsin diyorlar ve sonucunu aldılar vergi yolda.

    09 Temmuz 2015 - 11:47 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    General Bobil gibi (vergilerin artmasını destekleyen) bir firmanın ürününü alırken birkaç kez daha düşünmenizi öneririm.

    09 Temmuz 2015 - 09:35 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    General Bobile 🙂 Vergilerin artmasını isteyen yegane firmalardan o nedenle telefonlarının da ürünlerinin de canı cehenneme. 🙂

    08 Temmuz 2015 - 09:45 Beğen 1
  • ertanertan @ertanertan

    Ev kullanımı için çok daha iyisi var 🙂
    https://youtu.be/z1QV6bC19AE?t=2m33s

    24 Nisan 2015 - 11:22 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Telekom bayisine gitmek zorunlu. hemen kapatmıyolar ikna masasına yönlendiriyolar ordada kapatmıyolar. sonra telefonla arayıp son tekliflerini sunuyolar en sonunda kapatıyolar. ama sizi çileden cıkardıktan sonra.

    05 Nisan 2015 - 15:47 Beğen 3
  • ertanertan @ertanertan

    Bu adamlar bu işi bizden hiçbir ücret talep etmeden yapıyor. O yüzden bişey diyemeyiz...

    11 Şubat 2015 - 09:56 Beğen 2
  • ertanertan @ertanertan

    Almayın aldırmayın, KESTELLE aynı pisliği yapan firma. Servis sorunlarını yukarıda yazmışlar zaten o konuya girmiyorum. Donanım yetersiz ve dandik. Sağlamlık hayal 🙂 daha ne olsun bu kadar özelliğe sahip bir telefon alınırmı 😀

    30 Ocak 2015 - 09:16 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    @lyciren 0 dan başlayınca aradaki farkın dikkate değer olmadığı kanısına varma ihtimali artar. 0 dan değil de yukarılardan başlarsan algıda yanılmaya neden olur. greafiğe bakınca %40 fark vamrış gibi görünüyor. Sayısal değerlere bakınca %5 - %10 gibi. Bu yöntemi yanlı siteler kötü niyetle kullanırdı eskiden. Teknoseyir bu amaçla yapmamıştır ama yine de yapmasın bence.

    20 Ocak 2015 - 12:11 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Bazı Greafikler 0 dan başlamıyor yakışmadı TeknoSeyir 🙁 (Kötü niyet olmadığını düşünüyorum ama yapmayın lütfen)

    19 Ocak 2015 - 17:45 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Ürün pazarlamayı iyi biliyorlar sadece @koraytugay adamların derdi, hedef kitlesi biz değiliz doğal olarak. Parası olan ama teknolojik ürünlerden anlamayanları keklemek için kullanılmış cümleler. Bilgisayardan hızlıymış :))

    13 Ocak 2015 - 11:01 Beğen
  • ertanertan @ertanertan

    Çok güzel bir program olmuş tebrikler.
    Can bey tam benim kafadan :))

    04 Kasım 2012 - 00:17 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (24)
  • Takipçi (11)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum