Haklısınız suyunu çıkaranlar olacaktır ancak şuanki kotalarda çok insafsız değil mi? Bırakın 4K yı FHD dahi izleyemiyoruz. Yani hızın düşürülmüş hali 1080 60 fps stream'e yetse bari. Parayı basan kotasız alabiliyor ama uçuk fiyatlara. ortalama bir bağlantı 50-100 TL civarı kotaları 50-100GB. Ufak ücret farkları ile 200-300-400-500 GB kotalar olmasın mı? En düşük hız 3Mbps değilde 5-6 olmasın mı?

Oyunu beğenmedim aslında tarzını sevmedim cover-shooter olayını, dandik telefon-tablet oyunları gibi geldi bana.İnceleme için teşekkürler elinize sağlık.