3 kişinin olduğu sohbet tadında geçen gündemler güzel oluyordu. Bu masa bana daha çok inceleme videoları ile özdeşleşti. Zaten videoda da incelemelerdeki gibi birbirlerini genelde onaylayarak gitmiş @gamsizm ve @leventp abiler. Saygı çerçevesinde kaldıktan sonra zıt fikirler olması güzeldir. Şahsen LP ile HK bir konuda zıt görüşte olduklarında olayı farklı yönlerden dile getirmelerini seviyordum. İzleyiciler arasında da zıt görüşlü birçok insan olduğundan dolayı insanlar bu sohbetlerde kendilerinden bir parça buluyordu belkide. Fanatiklik derecesinde bir şeyi savunmayı sevmem ama @hkellecioglu'nun olmamasına üzüldüm.
Plus üyeliği destek amacı ile aldım ve bu fırsat olayları olmasaydı da fark etmezdi baştan onu belirteyim. Arzum'un sunduğu 'avantaj' gerçekten komik olmuş. İndirim kullanılınca 230₺'ye düşen ürün zaten kolaylıkla 210₺'den ucuza bulunabiliyor. Teknoseyir kullanıcılarının hemen hemen hepsi ürün satın almadan önce basit bir fiyat araştırması mutlaka yapıyordur. Bu şekilde bakınca buradan alışveriş yapmanın avantajlı bir yanı görünmüyor.