#CepTelefonuFotoğrafçılığı note2 Uçak penceresinden bulutlar

#CepTelefonuFotoğrafçılığı note2 Uçak penceresinden bulutlar

#CepTelefonuFotoğrafçılığı Note4 #anlayamazınız

#CepTelefonuFotoğrafçılığı Note4 ilk paylaşım.

Hocam makinemi almaya üşendiğim vakitlerde hiç yüzümü kara çıkarmadı 😉
makine ayarları ve sabit duruş önemli. gökyüzünün kumlanması beklenen birşey. genel olarak harika
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben de Note4 kullanıyorum. Kamerasının iyi olmadığını düşünüyorum. Hele bir de galeride fotoğrafları aşırı keskin gösteriyor sebebini hiç anlamış değilim, iyice çirkinleşiyor. Bu fotoğrafa gelecek olursak, akşam saatleri olması, kadrajın düzgün olması renkler falan gayet güzel.
Note serisi kullanım olarak hoşuma gidiyor. Bundan önce note2 vardı onun kamerası idare bile etmiyordu ama yine de güzel kareler yakaladığım olmuştu. Cep telefonlarının kamera konusunda alacağı henüz çok yol var, o zamana kadar idare etse yeter. Dediğiniz gibi note4 en iyi kameraya sahip değil ama eski telefonuma kıyasla daha fazla keyif vermekle beraber, piyasa ortalamasının da üzerinde bence. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.