İos 8 ne zaman gelir arkadaşlar bir bilginiz var mı
İos 8 ne zaman gelir arkadaşlar bir bilginiz var mı
Artık su videoları kendi serverinizden yayınlasanız bizde rahat etsek sizde
Tabletten giren arkadaşlara bir şey soracağım . Bende her paylaşım ve her durum 22 saat once gonderildi yazıyor sizdede öylemi acaba .
Hayırlısı be gülüm 🙂
Aynen bende 4s kullanıcısiyım dediin gibi yağ gibi kayıyor . Bir sorun olacağınını sanmıyorum cunku ios 7 nin 8 den daha agır olacağı kanaatindeyim
Zaten daha ne değiştire bilirlerki olmassa olmaz kuralları dışında
Sabırsızlıkla o gunu bekliyorum siz bu bilgileri nerden edindiniz acaba
Aynen cok dogru soyluyorsunuz android kullanırken ana menunun olmamasından sevmiyordum fazla ama iphone gecdikden sonra fazla gerek olmadını anladım