Doğrudur bişe diemem
@omerfarukbbttmz kullanmadığım için idda edemem senin dediğinde olabilir tabi ama 1. foto ios8 ondan eminim
reklam olmasını istemeyen arkadaşlar tv de izlemeyin ozaman o tirilyon kazanan adamların reklamları zorunuza gitmiyoda burada ekmek parası kazanmaya çalışan arkadaşlarımıza neden sesiniz çıkıyor tabi dünya kuralı demi 🙂
Aynen cok dogru soyluyorsunuz android kullanırken ana menunun olmamasından sevmiyordum fazla ama iphone gecdikden sonra fazla gerek olmadını anladım
Aynen bende 4s kullanıcısiyım dediin gibi yağ gibi kayıyor . Bir sorun olacağınını sanmıyorum cunku ios 7 nin 8 den daha agır olacağı kanaatindeyim
Piyasada suan her türlü haber var iphone 6 cıkdı cıkmadı die . Bende 4s kullanıcısıyım ister istemez merak ediyorum . Peki ios 8 4 ve ya 4s gelirmi sizce
Çok eski bir tabletten siteye girmeme rağmen site hızlı 🙂 iyi yoldasınız dostlarım .
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@teknoseyir @gamsizm k. bakmayın sizlerden bişe isteyeceğim inceleme bölümüne video ekleme şansızım olabilirmi acaba