Razer Deathadder 3500 DPI mouse 'un bu kadar uygun fiyatlı olmasının sebebi nedir sizce alayım mı ? (70 TL)
2. sorum ise "with retail package" seçilirse fiyat 5 dolar artıyor.Bu kelime ne anlama geliyor ?
#akış #Teknoyardım #KonuDışı
Razer Deathadder 3500 DPI mouse 'un bu kadar uygun fiyatlı olmasının sebebi nedir sizce alayım mı ? (70 TL)
2. sorum ise "with retail package" seçilirse fiyat 5 dolar artıyor.Bu kelime ne anlama geliyor ?
#akış #Teknoyardım #KonuDışı
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu üründe orjinal yazmıyor ama 34 dolara felan %100 orjinal diyenler var.Onlar da mı çakmadır sizce hocam ? @retotul Eğer 34 dolar olan orjinalse onu almak daha mı mantıklı sizce ? Siz olsanız ne yapardınız ?
İletişim adresinizi verirmisiniz görüşelim hocam bu konularla ilgili.Tercihen facebook unuz felan varsa link verirmisiniz ekliyeyim. 🙂 @kralbeyin
@ronniejamesdio 15.61 usd kargo ücreti çıkmış.45-50 tl kargo ücreti hayli fazla.
@ronniejamesdio 200 TL lere yaklaşıyor ki durum böyleyken türkiyedeki fiyatla arasında çok bişi kalmıyor.O yüzden de yurtdışından almanın mantığı kalmıyor.Yine de teşekkürler..