Razer Deathadder 3500 DPI mouse 'un bu kadar uygun fiyatlı olmasının sebebi nedir sizce alayım mı ? (70 TL)
2. sorum ise "with retail package" seçilirse fiyat 5 dolar artıyor.Bu kelime ne anlama geliyor ?
#akış #Teknoyardım #KonuDışı
Razer Deathadder 3500 DPI mouse 'un bu kadar uygun fiyatlı olmasının sebebi nedir sizce alayım mı ? (70 TL)
2. sorum ise "with retail package" seçilirse fiyat 5 dolar artıyor.Bu kelime ne anlama geliyor ?
#akış #Teknoyardım #KonuDışı
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2 tane türk almış.Çok memnun olduklarını belirtmişler.Ordan gaza geldim. 😀 @ronniejamesdio
@yunus__sarigul Bilgi için teşekkürler.Bilen biri çıkar heralde. 🙂
@temp Şimdi yorum yapan kişilerin tecrübeleri de önemlidir. Bu kişiler daha önce hiç bu veya benzerinde bir ürün kullanmışlar mıdır? Yoksa sadece güzel tasarımlı bir mouse olarak mı değerlendirmişler önemli olan bu.
Normal fiyatı 200-250 tl arası değişiyor.Bence sahte bile olsa razer yazılımıyla kontrol edilebiliyorsa en az %50 büyük kar. 🙂
@prometrik Tabiki doğru söylüyorsunuz.Ancak çinde olan bir ürünü bir insan fiyatı uygun olduğu için alır.Başka çare yok maalesef. 🙂
Sahte ürünler. Kodunu da verecek miymiş onu sorun. Orjinalliğini kontrol etmek amaciyla.
@ronniejamesdio Tabiki garanti iş her zaman iyidir ancak benim işimi görecekse kaliteliyse razer yazılımı çalışıyorsa ve en önemlisi fiyat %50 ucuzsa bence gayet yeterli.Amazonda 43 dolara gördüm.43 dolar 130 tl.Bunun kargo ücreti felan var.Gümrük için felan da para çekiyormuş amazon.Tr deki fiyata yaklaşacak.Yani ben böyle biliyorum ama hiç alışveriş yapmadım.Siz alışveriş yaptıysanız anlatın, öğrenelim. 🙂
Bu üründe orjinal yazmıyor ama 34 dolara felan %100 orjinal diyenler var.Onlar da mı çakmadır sizce hocam ? @retotul Eğer 34 dolar olan orjinalse onu almak daha mı mantıklı sizce ? Siz olsanız ne yapardınız ?
İletişim adresinizi verirmisiniz görüşelim hocam bu konularla ilgili.Tercihen facebook unuz felan varsa link verirmisiniz ekliyeyim. 🙂 @kralbeyin
@ronniejamesdio 15.61 usd kargo ücreti çıkmış.45-50 tl kargo ücreti hayli fazla.
@ronniejamesdio 200 TL lere yaklaşıyor ki durum böyleyken türkiyedeki fiyatla arasında çok bişi kalmıyor.O yüzden de yurtdışından almanın mantığı kalmıyor.Yine de teşekkürler..