XCloud sunucular, VPS'den daha üstün bir çözüm ve performans sunuyor. Karşılaştırma için : https://www.natro.com/vps-server
XCloud sunucular, VPS'den daha üstün bir çözüm ve performans sunuyor. Karşılaştırma için : https://www.natro.com/vps-server
@flashock peki bu iş görür mü, aslında bunu kullanmak istiyorum direk 650D'ye kablo ile bağlayarak : http://www.fotoaksesuar.com/Boya-BY-VM01-Mikrofon,PR-52656.html
Uzayda hava yoktur. Bu yüzden uzay araçları Dünya’da ki gibi sürtünmeyi kullanarak hareket edemezler. Bunun yerine uzay araçlarının hareket etmesi için momentumun korunumunu kullanırlar. Momentum, bir cismin hızı ile kütlesinin çarpımıdır. Özelliği ise dışarıdan bir kuvvet etki etmedikçe sabit kalmak zorunda olmasıdır. Bu nedenle momentumu korumak için bir sistemin kütlesi değiştiğinde hızı da değişmek zorunda kalır. Eğer bir cisim üzerine uygulanan kuvvet yoksa cismin ilk momentumu ile son momentumu birbirine eşit olacağından dolayı momentum korunmuş olur. Uzayda da etki edebilecek hiçbir kuvvet bulunmaz. Bir örnek ile açıklayacak olursak: Yakıt tankında yakılan sıvı yakıt yüksek hızla ve devamlı olarak dışarı püskürtülür. Bu da uzay aracına ileriye doğru bir hız kazandırır. Bu sayede uzay araçlarının uzaydaki hareketlilikleri sağlanmış olur. Bunun yanı sıra uzay araçları belli bir hıza ulaştıklarında, bu hızı korumak için devamlı yakıt kullanmalarına gerek yoktur. Bunun sebebi yine uzayda hava bulunmamasıdır. Hava bulunmadığı için sürtünme olmaz ve hızını bir gezegenin çekim alanına girmediği sürece problemsizce koruyabilir.
Kaynak: http://www.merakname.com/uzay-araclari-uzayda-nasil-hareket-eder/
ücretsiz bilgi/inceleme vb. kaliteli içerikler sunan, ofisi ve masrafları bulunan TeknoSeyir nereden kazanacaktı parayı? Ücretli sisteme geçer o zaman reklamsız tertemiz kullanır parasını ödeyen herkes...
@turkergunal , @abdlkadrergin kusuruma bakmayın gözümden kaçmış.ben zenfone 6'ya odaklandığım için 🙂 Dün İstiklal Cad. TeknoSA'ya gittim, zenfone 13'ünde gelmiş mağazaya geldiği gün zenfone 6 bitmiş. sadece zenfone 5 vardı ellerinde.
Eksik bilgi derken? 🙂 haberi komple kopyalamadim tabii ama gecmis donemde cin hukumetinin xp'yi kullanmaya devam edecegi aciklamasi ve gecen hafta Cin Merkezi Hukumet Tedarik Merkezi yasagi web sitesinde duyurmus.
TeknoSeyir'in geleceği adına oldukça başarılı bir çalışma olmuş.Ellerinize sağlık.
Peki, siz her şeyin en iyisini bilirsiniz, sonda da altta kalmam deyip yine aynı şeyi yazmışssınız.Ne zamanın GPU 'sunu kullandığına takmışsınız, rakip firmasınız sanırım, sürekli bu kadar kötülediğinize göre ürünü...
Mert seni tebrik etmek istiyorum, gerek azmin, gerek kişiliğinle inanılmaz bir potansiyelin ve kapasiten var.Sakın bu işin peşini bırakma, harika işler başaracağına gönülden inanıyorum.Konu ve video harika olmuş, teşekkürler MG ve TS ekibi.
Mert dönünce bir video daha hazırlamanız harika olur, izlenimleri, ilk ağızdan yenilikler hakkında edindiği bilgiler ve community'ler hakkında.
Harika ve orijinal bir inceleme olmuş,TeknoSeyir, farkını bir kez daha göstermiş.Ellerinize sağlık 🙂
İzlerken ekleme yapmak istedim.Ozan'ın bahsettiği düzen Media Markt'ta var ve kendisi de promotör'lük yapmış.
12 yıl mağazacılık ve bunun 7 yılı teknoloji mağazacılığında çalıştım.Çok avantajları vardır; her ürünü kullanım deneme ve bilgi sahibi olma şansınız olur.Ama mağazacılık genel olarak, uzun süre yapılırsa çok fazla şey götürür sizden, zor iştir...
Bu zihniyete sahip bir BTK başkanı var ve biz de gelişim bekliyoruz.Daha çoook bekleriz...
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sosyal medya hesaplarından açıklama yapıldı. Sorun çözülmüş.