Arkadaşlar, Canon EOS650D ile video çekimi yapılacak, ışığımız var ancak ses konusunda sağlıklı ve uygun bir çözüm arayışı içerisindeyiz. Yaka mikrofonu mu, shotgun mikrofon mu?
Ayrıca yaka mikrofonu 2 tane olunca makineye bağlantı nasıl sağlanacak? Son olarak satın alabileceğimiz örnek link paylaşabilir misiniz?
Teşekkürler

Şu tarz ürünler için ne diyorsunuz?
* http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu/osawa-osw-701-vhf-telsiz-ikili-yaka-mikrofonu-146861101
* http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu/westa-wm-323t-kablosuz-vhf-ikili-yaka-mikrofonu-138056131
@flashock peki bu iş görür mü, aslında bunu kullanmak istiyorum direk 650D'ye kablo ile bağlayarak : http://www.fotoaksesuar.com/Boya-BY-VM01-Mikrofon,PR-52656.html