Natro baya sıkıntılı durumda mailler gitti telefonlar kilit
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Son bir saattir var bende sorun. Twitterda baya şikayet var ama açıklamayı görmedim. Kişiye özel yanıt verilmiş fark ettim.
Tam da bugün domain transfer işlemi başlatmıştım. Natro'dan IHS'ye geçiyorum. Doğru karar vermişim demekki. https://teknoseyir.com/durum/910936
Kötülemek gibi olmasın ama hiçbir yerde olumlu ya da nötr bir yorum görmedim bu firma ile ilgili.
bende şirketteki mail yapısını ihs ye taşımayı planlıyordum
exechange kurtarrır artık bizi :/
zaman zaman maillerde problem yaratmakta natro
Sosyal medya hesaplarından açıklama yapıldı. Sorun çözülmüş.