Selamlar,2 senedir kullandığım "Samsung level u pro " üstünü çizdiğin herşeyi yapıyor.
Selamlar,2 senedir kullandığım "Samsung level u pro " üstünü çizdiğin herşeyi yapıyor.
Levent abi çıksa "Suskunluğum asaletimdendir, Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin bir lafa bakarım laf mı diye. Bir de adama bakarım adam mı diye." dese ne güzel olur
dostum hem kapsul hemde çekirdek kahveli olanı kullanım sana önerim sakın kapsül alma. Yeniden dolum vs.. işi hem zahmet hemde her defasında kalite tutmuyor. sana önerim benimde almış olduğum : https://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/siemens-te603201rw-eq-6-serisi-tam-otomatik-espresso-ve-kahve-makinesi-wknd20-324850533
alman. Tabi ben 6 ay önce 1.750 Tl almıştım şimdi fiyata zam gelmiş 🙁
bence 1000 az ,en az 3500 ve üzeri olması lazım. ülkedeki vergilendirme sistemi soygun olduğu için ancak bir şeyler üretebilecek gelir sağlanır.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Eski oyunlarda, @leventp isteruk!