ne ara 25 saat oynadınız 🙂
1.6 otomatik benzinlisi var 2013. şehir içi dur kalk trafik de 7lt küsür yakıyor sakin kullanımda.
biraz sıkıcıydı. her videonuzu izlememe ragmen ıcım gectı bı ara resmen 🙂
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
resident evil 2 remake başlasam mı diyorum bende. ne dersiniz? oynadınız mı siz?