#oyun her ne kadar görevi tamamlama çeşitliliği (özellikle gizlilik) noktasında ve seneryo derinliği açısından last of us'ın eline su dökemese de güzel bir deneyimdi nihayetinde #residentevil4 remake bitti. eğlenceli vakit geçirdim. puanım 7/10




#oyun her ne kadar görevi tamamlama çeşitliliği (özellikle gizlilik) noktasında ve seneryo derinliği açısından last of us'ın eline su dökemese de güzel bir deneyimdi nihayetinde #residentevil4 remake bitti. eğlenceli vakit geçirdim. puanım 7/10




Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
resident evil 2 remake başlasam mı diyorum bende. ne dersiniz? oynadınız mı siz?
ben de başlamayı düşünüyorum, oynamadım ama oynayanların yorumları genel olarak olumlu.