Türkiye'den 2. el raç bakıyoruz, 35.000-40.000 aralığında, otomatik ya da yarı otomatik, dizel ya da LPG'li, 2010 ve üstü, mümkünse 100.000km'yi de geçmemiş olsun. Ne önerirsiniz? #OtoSeyir
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Türkiye'deki 2. el fiyatları saçma seviyede, içimde kalmasın.
@lewbjk çok yüksek anlamında. Bugün 85 model Opel Ascona için 8500TL gördüm mesela. Kosova'da 3000TL'ye Alfa 156 alabiliyorsunuz mesela. Tamam aynı seviyede olmasın ama bu seviyede de olmasın bir zahmet.
Sana normal geliyor heralde @lewbjk
Konuya dönersek:)
2011 model DSG'li 1.6 TDI buldum ama filtreden düşen tek Octavia olunca işkillendim haliyle.
2013 otomatık benzınlı fıesta aldım. full paket.
@eevelioglu fiyat güncellemesi yaptıklarından Ford fiyatlarına bakamadım.