Yanlış göstermiyorsa her düğümün (bir düğümde 8 GPU var) boştaki halleri bile 1000 watt çekiyor.

Yanlış göstermiyorsa her düğümün (bir düğümde 8 GPU var) boştaki halleri bile 1000 watt çekiyor.

Abi kablonetin meşhur rezillikteki netmaster modemi ise gerçekten çok çok sorunlu bir cihaz. Sırf o modem yüzünden kablonet kullanmıyorum ben. Özellikle 2.4 ghz ve 5ghz aynı anda bağlanınca kendini resetliyor ve kesiliyor. İnanılmaz rezil bir ürün.
İzmir son 15 senedir koca bir köydür. Yolları b.k kokar (özellikle narlıdere tarafları). Çöpler leş gibidir düzenli toplanmaz. Yollar kirden görülmez. Eskiden geç saate kadar otobüs olurdu şimdi o da kalktı. Çingenesi hırtı kordondan eksik olmaz. Yerli İzmir halkı da tüm bu olanlara rağmen yav biz ne yapıyoruz acaba demez alternatifsizlikten gider yine aynı partiye oy verir. Benim çocukluğumda asla böyle bir yer değidi ama son 15 yıldır gerçekten rezalet.
Bu arada tv+ alınca zaten hbo max geliyor içinde tüm içerikleriyle birlikte ve sansür vs görmedim ben tavsiye ederim fiyatı da uygun şu anda tivibuya göre android boxta kat kat kat iyi kare atlamıyor.
Eskiden flagstan kapatılıyordu şimdi oradan kapatmayı da kaldırmışlar.
chromium tabanlıymış o da. Denenebilir valla aşırı gıcık oldum şu an çok acil işim olduğu için birkaç gün mecbur bunu kullanmaya devam edeceğim sonra buna geçerim gibi duruyor
Herhalde 10 senedir falan önce samsung geliştiriyor arkasından android aa bu özellik güzel ve mantıklı deyip kendine getiriyor 😀
Evet aslında istediğim sistem bu benim. Ama apartmana kurarken falan sıkıntı yaşar mıyım acaba diye korktum açıkçası.
Pil zaten tüm eve yetmesinden ziyade acil durumlarda telefon bilgisayar ya da tv çalıştırsın yeter şeklinde düşük güçlü olarak düşünüyordum ama büyük kapasiteliler de aklımı karıştırmıyor değil
En ucuzundan bir pahalısını bile alsam (4500 lira) güneş paneli desteği geliyor (30 wattlık bir panel de yine 4000 lira civarlarıydı diye hatırlıyorum) çokr ahat tüm elektronik aletleri şarj eder hatta tv vs çalıştırır (gücü 300 watt pil kapasitesi 200wh) biraz daha pahalşı modellerde 300lük ya da 500 lük pillerle geliyor
Biraz da elektrik kesintileri canımı sıktı ya da arada mangalda piknikte kampta falan sürekli enerjim olur
Hocam neyi yapamadınız mesela gpt mi iyi gemini mi claude mu üçlemini yaşıyorum hala
Evet 5 tb drive da cabası direkt bu işten para kazansam video falan üretsem koymaz da normalde yaptığım iş için ekstra para vermek istemem ama vermezsem de beni çok çok yavaşlatır. Bir de artık herkes bu hıza alıştı örneğin geliyo bana müdür hocam şöyle şöyle bi afiş yapar mısın diyor ve bunu 15 dakikada bekliyor. Normalde en az yarım günlük iş ama artık hızlı bekleniyor.
Son bir saat içinde 234 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şu an genel anlamda hepsi boşta. Ama haklısınız