incelemeyi daha izlemedim ama yazdigin yorumla ilgili bir
sey soylemek istiyorum.
galaxy s2-nin yerine bir telefon yokmus.sonucta samsung hemen-hemen her seyini appledan calar.siri cikti samsungda smart assitant diye bir wey cikardilar.neo efect diye bir sey cikti onu caldilar daha cok var.bu yuzden samsungu hic sevmem.
nokia-yi hemen herzaman samsungdan ustun tutarim.sebeb:nokia-nin hic kimseden bir sey calmayip kendilerinin bir sey yapmaya ugrasmasidir.
simdi bazi arkadaslar atlamasinlar diye diger videolardada yazdigim seyi yazmak istiyorum:iphonu-nun tasarimini falan severim(zevk meselesi tabi)ama hic bir zaman fan boylugum yoktur.
ha birde bir sey aklima geldi:'nokia icin dusuk model illaki zorlama ile bir seyin eksik olmasi' demekmis.peki sen hic samsungun dusuk modelini kullandinmi.ben evet.galaxy ace white duas- git bir incele bence.tellefon hala android 2.3.6 ile geliyor komik degilmi?samsung hic bir zaman ona gunceleme yayinlamadi.telefona iki uygulama kurdunmu telefon donmaya basliyordu.
Siteye girdigimde podcast beklerkez bu yaziyi gordugumde "Sony PlayStation 4′ün kutusunu açıyoruz' az daha kalbime iniyordu.Su getirin!