• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

SC4
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • SC4 @cuthalionbeleg

    https://www.youtube.com/watch?v=rvtJsvnhX1M Aklıma bu geldi direk 😀

    14 Aralık 2017 - 14:04 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Aynı sorun bende de var. Türk Telekom'da da aynı şey oldu. 50Mbit e kadar hız alabileceğimi söylediler. VDSL'e geçme talebinde bulundum özel olarak VDSL modem aldım. Aradan 15 gün geçti altyapınız desteklemiyor diye geri dönüş yaparak talebimi iptal ettiler. Modem elimde patladı 🙂

    28 Kasım 2017 - 11:13 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Intel Core i3 4130 @yasinilkaya

    11 Ağustos 2014 - 17:32 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    İntel ve AMD nin anakartları farklı olur kardeşim ama istersen bu sistemi diğer forumlarda da bir araştırabilirsin. Bende sistem topladığımda 3 hafta filan araştırma yapmıştım. @yasinilkaya

    11 Ağustos 2014 - 17:26 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    İntel'de toplayabiliriz sıkıntı olmaz

    İşlemci(İntel): http://www.vatanbilgisayar.com/arama/hizliErisim.aspx?lang=tr-TR&tip=U&text=Asus%20H81M-PLUS

    Anakart(İntel): http://www.vatanbilgisayar.com/h81m-plus--intel-h81-soket-1150-ddr3-1600mhz--sata-30-usb-30-hdmidvi-anakart.html

    Soğutucu: http://www.vatanbilgisayar.com/performa-lga775_1150_1155_1156--amd-am2_am2-_am3_fm1-islemci-sogutucu.html

    Bunuda tercih edebilirsin dostum sana kalmış artık 🙂 @yasinilkaya

    11 Ağustos 2014 - 17:21 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    İşlemci: http://www.vatanbilgisayar.com/fx-x6-6300-soket-am3--35ghz-14mb-cache-32nm-islemci.html

    Anakart: http://www.vatanbilgisayar.com/m5a97-le-r20-amd-970_sb950-am3---ddr3-2133mhzoc-sata-30-usb-30-anakart.html

    RAM: http://www.vatanbilgisayar.com/4gb-ripjaws-ddr3-1600mhz-cl9-15v-tek-modul-ram.html

    Ekran Kartı: http://www.vatanbilgisayar.com/r9-270-directcu-ii-2gb-gddr5-256bit--amd-radeon-dx112-ekran-karti.html

    HDD: http://www.vatanbilgisayar.com/35-1tb-barracuda-sata-30-64mb-cache-7200rpm-harddisk.html

    Soğutucu: http://www.vatanbilgisayar.com/hyper-t4-lga775_1155_1156_1366_2011--am2_am2-am3_am3-_fm1-islemci-sogutucu.html

    Kasa: http://www.vatanbilgisayar.com/cmp-350-500w-midt-atx-siyah-kasa-9665.html

    1499TL 🙂 işini görür umarım
    @yasinilkaya

    11 Ağustos 2014 - 17:10 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    düzeriz az bekle 🙂

    11 Ağustos 2014 - 16:55 Beğen 1
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Sliderde ki resimler hiç hoş değil çok bulanık ilk dikkatimi çeken onlar oldu.

    11 Ağustos 2014 - 16:07 Beğen 1
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Tasarımı hoşuma gitmedi sanki ama görmeden net bir şeyde söylenmez şimdi. 🙂

    11 Ağustos 2014 - 14:25 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Bence de gayet güzel cihazlar Nexus 5 kullanıyorum şimdiye kadar hiçbir sorunum olmadı.

    11 Ağustos 2014 - 13:40 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    http://www.hizlial.com/asus-t100ta-dk002h-z3740-13ghz-2gb-32gb-101-windows-8-transformer-book/10348515 bunu da düşünebilirsiniz sadece internet veya office içinse.

    11 Ağustos 2014 - 11:24 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Eto bitmişi hatırlattı bana 🙂

    11 Ağustos 2014 - 10:36 Beğen 2
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Low-Medium arası bir yerlerde oynayabilirsiniz. Far Cry 3 adına konuşuyorum. Diğer oyunları oynamadım.

    08 Ağustos 2014 - 17:47 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    @benvaryaben ihtiyaca göre.

    08 Ağustos 2014 - 17:43 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Softkey olayı bazı oyunlarda çok sıkıntılı olabiliyor oyun oynarken yok olmayınca.

    08 Ağustos 2014 - 17:26 Beğen 1
  • SC4 @cuthalionbeleg

    1500 liraya f/p AMD bir sistem toplanır diye düşünüyorum.

    08 Ağustos 2014 - 17:02 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Alttakini almamalısın bu kadar söyleyeyim. Sistem Intel olmak zorunda mı ?

    08 Ağustos 2014 - 16:54 Beğen 1
  • SC4 @cuthalionbeleg

    sende dakikada 3 durum paylaşırsan bu başarıya ulaşabilirisin 🙂

    08 Ağustos 2014 - 11:22 Beğen 3
  • SC4 @cuthalionbeleg

    Anneannem 3 seçimdir oy kullanmıyor hiç ceza gelmedi yaşlılıktan kazanıyor herhalde 🙂

    08 Ağustos 2014 - 10:15 Beğen
  • SC4 @cuthalionbeleg

    İnatla artmaya devam ediyo 🙂 bende aynı durumdayım her gün birkaç lira yükseliyor sepetteki fiyat

    07 Ağustos 2014 - 13:15 Beğen
  • Durum (3)
  • Yorum (33)
  • Takipçi (9)
  • Takip edilen (3)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Şarj kablo testi

12

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25
Tümünü gör

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum