Merhaba
Sistemim İntel E2160 2.1 Overclocklu-2GB Ram-Powercolor Hd7730. Bu sisteme önerebileceğiniz oyun varmı ? Far Cry 3,Gta 4 veya Hitman Absolution oynayabilirimiyim ? Önereceğiniz oyun varmı ?
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O ekran kartına o işlemci ve ram 🙁
Gerçekten doğru diyorsunuz ama maalesef şimdilik sadece ekran kartı alabildim. @agab
Gerisi gelir inşallah 🙂 @vedat2861
Yakında gelicek ama daha karar veremedim işlemci için 150 TL bütçem var.Ama anakart değiştirmeden ikinci el 4 çekirdekli 775 soket işlemc imi alsam yoksa anakart değişterek 150 TL'ye 1150 -1155 soket işlemci ve 110-130 tl arası anakart mı alsam ? @agab
Biraz daha bütçe biriktirmek daha mantıklı. Benim işlemcim 500 anakart 170tl mesela.
Low-Medium arası bir yerlerde oynayabilirsiniz. Far Cry 3 adına konuşuyorum. Diğer oyunları oynamadım.
daha önce bu sistemle tomb raider'ı low medium arası oynadım arada bir takılmalar oluyordu ama yinede oynanıyordu .Assasins creed 2 yide orta ayarda kasma felan olmadan oynadım.. @ardazeytin @cansafa26 @ozdmranil @agab
Age Of Empires HD tavsiye ederim. Çok güzel oluyor.