Arkadas sony ye herkes tasarim harikasi diyor bakiyorum z2ye ekrabin altina kocaman bos yer birakmis bi de tuslari softkey olarak ekrana koymus.Madem kullanmican niye birakiyorsun.Madem biraktin ekranin altina koy tuslari:(((

BeğenFavori PaylaşYorum yap