Arkadas sony ye herkes tasarim harikasi diyor bakiyorum z2ye ekrabin altina kocaman bos yer birakmis bi de tuslari softkey olarak ekrana koymus.Madem kullanmican niye birakiyorsun.Madem biraktin ekranin altina koy tuslari:(((
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bakıyorum telefonlara softkey ise hiççç oralı bile olmuyorum. Bu güne kadar softkey koyanları tutup incelemedim bile. Ya akılsızlık. Koca ekranın orasını niye dolduruyorsun ki?
tam bir saçmalık !!
aynı şeyleri ben de düşünüyorum. oraya tuşları koysa efsane kullanışlı olacak.
hele moto g ye ne demeli
Softkey olayı bazı oyunlarda çok sıkıntılı olabiliyor oyun oynarken yok olmayınca.
Tasarım kişisel bir görüş dür ama size sony nin neden daha fazla boşluk bıraktığını açıklamaya çalışayım.
Sony xperia z2 üzerinden gidecek olursak telefon ip 58 sertifikasına sahip bu sertifikada ilk değer toz ve katı cisimlere ikinci değer ise suya karşı dayanıklılığı belirtir. Bu sertifika nın alınabilmesi için çihazın iç kısmı ile kasa kısmının birleşik yerleri özel su geçirmeyen malzemelerle kapatılır bu işlemin sonucu olarak ekran dışındaki çerçeve büyür. Başka firmalara da bakar isek bunun en bariz örneği s4 ile s5 arasındadır s4 de suya ve toza karşı herhangi bir koruma bulunmaz iken s5 ip67 olduğu için çerçeve artışı olmuştur. Softkey olayı ise google ın ısrarları yüzünden yoktur. Ama çerçevenin küçülmesi sony cihazları çok daha çekici kılacaktır
Bilgiler icin tesekkurler.Gercekten cerceve kuculse cok guzel gorunumlu olacak.
uygulama içinde zorla softkeyi kaldırcak bişey mi hocam ?
oo güzel güzel 🙂 @ardazeytin
Takipdeyiz hocam.
Yanlarından presleyip mi tutacaksın telefonu yan çevirince :\