Nasıldı orası hocam merak ediyorum açıkcası bir iyi diyorlar bazılarıda çok kötü diyordu. Uzun lar ile aynı yerdemi oluyoruz.
Nasıldı orası hocam merak ediyorum açıkcası bir iyi diyorlar bazılarıda çok kötü diyordu. Uzun lar ile aynı yerdemi oluyoruz.
Bendede böyle 24 mgb 75 gb akn kullanıyorum 70 tl ödüyorum bence 75 gb az ama sende kota yokmuş.

Fiber kullanıp adeta 24mgb bağımlı yapıyorlar zaten bir oyun indirince 50 gb alan doluyor ne anladım bu işten. Akn kalkacak diyorlar ocak ayında sanırım bu durumda olmayacak herhalde dediğinde göre.
Yoklama yaptım zaten ama sisteme nedense düşmemiş ilk 2 süreç yeşil sonraki kırmızı sadece.
Allah aşkına kars iyidir annemin memleketi kış ayları biraz soğuk olur sadece.
5 çıkınca 4 raftan kalkar Pro satışları devam eder. Ama Ps5 çıkıncada fiyatı 4-5k altı olmaz dolar bu seviyelerde devam ederse açıkcası Pro daha mantıklı her oyunu oynatıyor.
@electric Hayırlı olsun Son sürüm ise büyük ihtimalle Pürüzlerin çoğu giderilmiştir herhalde.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 53 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bunlar varya Limitsiz ayağına internet hızını 25 mgp yerine 10 mgp yapıyorlar.