amiga a500 var 10 yıldır saklıyorum adaptörü kaybolmuş tv aktarım kablosunu falan bulamadım ..
amiga a500 var 10 yıldır saklıyorum adaptörü kaybolmuş tv aktarım kablosunu falan bulamadım ..
@tutuklu8 @kaaner48 evde bu anakartı kullanmak yasa mı ki parası olan her yerde kullanır.
onu nereden görüyoruz ki ürünü 120 dolara falan aldım satıcı hediye olarak yollama sistemiyle yolladı 35 dolar gösterdi sanırım
şöyle bir şey var driver olarak nasıl yapıldığını bilmiyorum ama adobe cuda desteği olmayan bir kartı da adobe programlarında desteği varmış gibi kullanabiliyorsun kücük bir yama ile tabi hızı ve cuda işlemci sayısı az olduğu için performans'ta düşüyor öncesinde gtx550ti kullanıyordum multicam ekranında 4 farklı video'yu oynatırken kare kare gösteriyordu gtx 780' 'da multicam ekranında 9 hd görüntü koyuyorum kitlenme olmuyor.
Gönül ister ki Quadro kullanmak ama çok uç fiyatlar gtx780 bellek hızı ve cuda işlem sayısıyla karşılaştırıyorum çok büyük fark olmamasına rağmen fiyat aşırı pahalı adobe nvdia kartlarda sli destekliyor diye biliyorum 2 ekran kartının performansı daha yüksek olur düşüncesindeyim kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirirse sevinirim boşu boşuna 1500 lira verip ekran kartı almamış olurum
SLI olarak MSI GTX 780 LIGHTNING 2 tane koymak daha mantıklı gibi geliyor ama bir anda 3000 lira vermek biraz zor zaten bilgisayarı 5 ayda toplayabildim 🙂
neden amd hız ve performans yıllarca intel kullandım office'te i7 3770 kullanıyorum performans olarak karşılaştırmak gerekirse hız aşırtma yapmadan aynı ekran kartı ile affter effect ile render süreleri 1 sn kadar oynuyor OC. 4.5 ghz çıkarttığımda 9 sn kadar amd daha iyi performans sağlıyor amd 500 lira intel 900 küsür
3 yıl kadar kullandım p4 1.5 işlemciyle uçak gibiydi zamanında sonrasında anakarttaki tüm kondansatörler patladı tabi anakart çöp oldu.
firma üstelik yurtdışından gönderiyor sanırım almanya berlin olması gerek kargo parası falanda vermiyorum işin ilginç tarafı elimdeki fareyi'de firmaya göndermiyorum koleksiyon yaptım 🙂 logitech mx serilerini evimde
kesinlikle katılıyorum öne çıkanlar ve son videolar slider şeklinde menü altında olabilirdi insanlar zaten menu'den erişebilirler burası biraz küçük kalmış..
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hali hazırda amd sistem vardı intel platformuna dönüyorum elimde şuan sadece ekran kartı msi gtx 780 lighning , CORSAIR Obsidian Series 750D Full Tower Case , Corsair RM850 Power ve , RAMPAGE V Extreme Anakart var işlemci ve ram için 6 ay kadar para biliktiricem