biosda hiç denemedim açıkcası
bu arada hd tune pro ile test yaptım ama pek bir anlam çıkaramadım buraya ekleyim çıkan grafiği

Yanıt için teşekkür ederim, montajdan anlıyorum dediğiniz gibi kontrol ettim ama gözüme çarpan birşey olmamıştı tekrar bakıcam bakalım, daha derinlemesine incelemek gerekiyor anlaşılan.
yanıt için teşekkürler bir kontrol ederim tekrardan bakalım sorun çözülecekmi
Her elektronik alette şans faktörü bence çok etkili. Bende hiç arıza vermedi mesela şanslıymışım o yüzden ama tak diye de gitti alet 🙂 tek sorunu aşırı derecede yavaşlaması idi yoksa kamerasından falan çok memnundum.
güzel günlerdi kullandığım ilk smartphone I9300 melzeme kalitesi dışında yeni ufuklar açması açısından önemlidir bence de
@ardazeytin evet quadro ve fire GL kartlar var gerçi fire GL hala varmı hiç bakmadım uzun zamandır işte o kartların yanına yaklaşmak pek mümkün olmuyor çok eskiden normal oyun kartlarını quadrolara çeviriyorlardı bir adıda vardı ama aklıma gelmedi şimdi. Onun gibi software bir kaç dokunuş belki ufak da olsa bir hareket getirir diye umuyorum...
çift gpu programlarda destek bulabilir mi? Örnek vermek gerekirse; 3ds max, zbrush vs. çift gpu nun (oyun kartları baz aiınırsa) bir etkisi oluyor mu acaba.
http://taliasoft.blogspot.com.tr/p/autocad-dersleri.html
Orhan ve Erhan TOKER kardeşler üniversite de hocamdılar süper adamlardır acad in lisanslı autolisp yazarlarıdır da ayrıca kendileri tavsiye ederim.
cok seviyorum bu elemanları gerçi has elemanı yossi sassi grubu bıraktı ama yinede iyiler güzel yedirmişler oryantal öğeleri müziğe bizden neden böyle denemeler çıkmaz bir türlü anlamam 😛
Evet güzel bir birleştirme olmuşı 🙂 albüm adı da öyle zaten ALL IS ONE hatta şarkının türkçe bir uyarlaması da var albümü tüm müzik severlere tavsiye ederim... grubu 1996 dan beri takip ederim progresif death metalden geldikleri nokta bu albüm... bayağı bir eleştiri alsalarda çok çok iyiler
@turker Şu an sanırım quadro 6000 serisi var 24 gb ram den bahsediliyor korkunç rakamlar gerçekten. Mutlaka buyuk farklar yaratıyordur gerçekten böyle bir kartla çalışmak keyif veriyordur muhakkak işte bu kartların werimli kullanılması içinde xeon platformlu çılgın workstationlar delirmiş işlemci gücüne sahip renderfarmlar vs vs sonra ver elini star wars 🙂 yetenekli ellerde tabiki...
http://www.nvidia.com/object/quadro-desktop-gpus.html
Evet adamın böyle içten içten oy duhoooost miiiiiieee demesi gerçekten kopartıcı Muppet show orkestrası gibiler 🙂
Oldukca etkileyici grafikleri RT yaratabiliyorlar ama yinede sinematik efektler için hala uzun render zamanları gerekiyor belki bu grafikler bir oyun için yeterli olabilir ama vizyona girecek bir sinema yapımı için hazırlanan VFX ve high end modellermeleri kaldırabilecek bir gpu renderer hala zor gibi.
fiyata dikkati çekerim 🙂 3d ile uğraşmak gerçekten çok pahalı :))
xeon işlemci de kullandım zamanında ama ya o sistemde bir darboğaz vardı yada bizde bir darboğaz 😛 o günün şartlarına göre iyi bir workstation sayılırdı ama bir sıkıntı vardı bulamamıştım şu an core i7 10 çekirdek sanıyorum var ama yanına yaklaşmak pek mümkün görünmüyor xeonlarda hakeza cok pahalı, herşey çok pahalı . Şu anki masaüstü pc q6600 4 çekirdekli onunla render yapacam diye optimize manyağı oldum Vray de Mental Ray de, bir yerde çok iyi oluyor performans arttıracağım diye her yolu deniyorsunuz 😛
Aslında aradığım kapsamlı bir türkçe kaynak. İncelemeler ve performans testleri var tabiki ama özellikle teknoseyirde böyle bir inceleme görmek isterdim Murat Gamsız ve Levent Pekcandan dinlemek güzel olurdu 🙂 bu tip kartları ve neler yapabileceklerini.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@prometrik o kısımda da sanırım bir sorun yok