#CepTelefonuFotoğrafçılığı
2012 yılında güzel zamanlar geçirdiğim emektar rahmetli samsung galaxy s3 ümle çektiğim bir fotoğrafı paylaşıyorum. Alan derinliğini o zaman için iyi vermiş telefon...şu an için çok kolay da olsa o zaman için bayağı zor bir olaydı 🙂

güzel günlerdi kullandığım ilk smartphone I9300 melzeme kalitesi dışında yeni ufuklar açması açısından önemlidir bence de
S3'ün replikası elime geçmişti. Orijinalinden daha hızlıydı. 🙂
Ben hala kullanıyorum.
Bozulup ölmese ben de kullanırdım gerçi...
Hayatımda kullandığım en kırılgan cihaz bu olsa gerek en ufak darbede bir yeri arıza verirdi her ay illaki bir sorun çıkartırdi ama çok da iyi cihaz di be
Her elektronik alette şans faktörü bence çok etkili. Bende hiç arıza vermedi mesela şanslıymışım o yüzden ama tak diye de gitti alet 🙂 tek sorunu aşırı derecede yavaşlaması idi yoksa kamerasından falan çok memnundum.
Bende de s3 mini var kurtulamadım. Ama yavaştan da bir bağ başladı aramızda. Sonu hayırlı biter İnşallah :D. Şu dolar düşse ve fiyatlar ucuzlasa da güncellesem artık.