Bende de çalışmıyor.
Şaka bulunmaz,yapılır çünkü şaka yarım bir eylemdir, elinize sağlık 3 sene kadar önce görmüştüm şimdi yine gördüm güldürdü 😉
Ben nedense ısınamadım, acaba neden? ha bu arada ulan ben bunun yerine ne alabilim gibi bir düşünceye girmeyin en uzak rakibi(amarok neredeyse 2 katına dayanmış fiyatı) en yakın rakibi yine 15-20 bin lira oynarken yine de f/p aracı oluyor alırmıyım almam,Çünkü motor muallakta bugün inşaatlarda mühendis kardeşlerimin altında daha görmedim,Ayrıca @can bu tür incelemelere bilerek çıkmıyorsun farkındayım(farkındayız) anlaşılan bir tek Volvo'yu beğendin, Can, artık çık şu incelemelere
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Vaktime değer vermesi kesinlikle 🙂