Ya çok güzel bi şaka daha buldum
Umarım beğenirsiniz abiler/kardeşler
Olumsuz oy çok gelirse kendi kendini imha edecek söz veriyorum.

Ya çok güzel bi şaka daha buldum
Umarım beğenirsiniz abiler/kardeşler
Olumsuz oy çok gelirse kendi kendini imha edecek söz veriyorum.

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şaka bulunmaz,yapılır çünkü şaka yarım bir eylemdir, elinize sağlık 3 sene kadar önce görmüştüm şimdi yine gördüm güldürdü 😉
🙂