Mercedes-Benz C-Klasse (205) '2014 #OtoSeyir
- Arkadaki deyim yerindeyse "hayvani" kelebek camı hakkında ne düşünüyorsunuz?.. :/

Mercedes-Benz C-Klasse (205) '2014 #OtoSeyir
- Arkadaki deyim yerindeyse "hayvani" kelebek camı hakkında ne düşünüyorsunuz?.. :/

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Eğer arkada açılabilen bi sıra daha koltuk oluyorsa mantıklı olmuş aslında içerdeki daralıyo yoksa 🙂
Büyük ihtimalle güvenlik kusurundandır... Tam olarak bilmiyorum 😛
tasarım açısından gerekli onu attığınızda araç çok daha kötü gözükür.
Ayrıca arka camın açılmasında sıkıntı yaşanmaması için yapılmış olmalı..
Kama formu tasarım takıntısı arttıkça arka kapının üzt çizgisi geriye doğru uzuyor. E uzayınca açılan camın doğrusal hareket edebileceği alan daralıyor ve kelebek cam büyüyor.
Açıkçası çok şık ve tok duruyor araç =)
Zaten premium da son noktayı koymuş gibi adamlar şu an lafım yok dikkatimi çekti o kelebek camı 😛 🙂 😉