S6 Açılmama Sorunu
Samsung Galaxy S6 telefonuma Ez Package Disabler ( EZ Package Disabler (Samsung) - Google Play'de Android Uygulamaları ) uygulaması ile telefonda işe yaramadığı düşündüğüm birkaç uygulamayı devre dışı bıraktım. Sonra telefonumun şarjı azaldığı için ultra güç tasarruf moduna aldım. Daha sonra telefonu şarja takıp ulrta güç tasarruf modundan çıkarmak istediğimde çıkartmak için gereken yer yoktu, ultra güç tasarruf modunda çalışan uygulamalarda açılmadığı gibi Home tuşuna bastığımda Home Başlatılamadı diye bir hata aldım. Telefonu Güvenli Modda açmayı denedim ama onda bile Ultra Tasarruf Modunda açıldı. Acaba bu durumu nasıl düzeltebilirim? İçinde çok önemli evraklarım, notlarım ve resimlerim de olduğu için format ta atmak istemiyorum.
Ana ekranı devre dışı bırakıp touchwizz'i çökertmişsin. Formatlamadan düzelmez. Bilgisayara takıp verileri almayı dene.
Ana ekranı devre dışı bıraktığı için masaüstü gelip uygulamaya giremez. Android sürekli hata verir, tamama tıklarsın yine hata verir. Kısır döngü kısacası.
Bu sorun garantilik bir sorun değil mi normal mi yani bu hatalar