işin özü söylediklerine kısmen katıldığım için bu gerekli zaten. başka bir arkadaşa da açıkladım, bütün bayramların seyranların resmi ve gayri resmi tatillerin HATTA VE HATTA BU SİTENİN VAR OLUŞUNUN SEBEBİ OLANA BİR ŞÜKRANDIR BU, ATATÜRK'E bir şükrandır, koç koymazsın onu bunu şunu koymazsın ama eğer ATATÜRK'ÜN ilkelerine ve onun kurduğu CUMHURİYETE gerekli hassasiyeti göstermezsek yarın o içerik ürettiğin site de yalan olur . işte o zaman çok geç olur
zor zor dersek evet zor olur haklısın. ben zor demek yerine o zor dediğimi uygulamak yolundayım . dersen ki zor 🙂 demek ki aynı düşünmüyor ya da aynı bakmıyoruz olaya. şu an özgürce yazıyoruz böyle giderse sen 5 yıl sonra da aynı özgürlükle yazacağımıza inanıyorsan mesele yok . ben inanmıyorum ve inanmadığım için de tepki veriyorum duyarsızlığa ve 10 kasımı sıradanlaştırmaya . mesele bu kadar basit sence sıradansa bence sıradansa bizce sıradansa 5 yıl beklemeye gerek yok .