Bakım değil çünkü birden yayınlar kapanıyor.
Evet bende de çalışmıyor
Steelseries ürünleri nasıl?
Ben katılmayı düşünüyorum zaten herhalde açık Beta.
Hala katılabilir miyiz?
Birden düzeldi nasıl oldu anlamadım 80 fps alıyorum 😀
Sağolun
Ama bundan bir hafta önce ultrada gayet rahat 45 fps alıyordum
İşletim sistemi Windows 8.1
Ekran Kartı Sürücüsü güncel
Evet şuan hala kullanmaktayım
Ios 8 #birazağar iPod touchta
😀
oynayamasamda gta 5
İnsurgency
Ben 1.80 almıştım 😀
Aralarında çok fark var mı ?
Kutulu alınmalı bence yoksa Akk
Bende de
970 Alıp geçin
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bakım değil çünkü birden yayınlar kapanıyor.