Merhaba arkadaşlar
Bilgisayarımla ilgili bir sorun var bu sorun şu.ekran kartım gtx770 fakat ben battlefield 4 oyununda lowda bile 60 fps alamıyorum bunun sebebi ne olabilir.(Battlefield orijinaldir ve online oyundaki durumda böyle oluyor.)
Masaüstü,1920/1080,60hz
8gb ram gskill msi gaming g45 z87 işlemci intel i 5 4670k

BeğenFavori PaylaşYorum yap