@hardes Şans işte. Çokta lazımdı şu an.
@hardes Hocam tam öyle bir işlemci arıyordum. [email protected] iletişim adresim. Anlaşabilirsek alacağım.
ekran kartını hariç satmayı akıl edememişim. bilgisayar fx işlemci olduğu için işlemcide dahili grafik kartı bulunmuyor onun için ekran kartını hariçten satmayı düşünmüyorum.
komple bilgisayara 2.000 düşünüyorum. yorumda bahsettiğim gibi kasa hariç. işlemci, anakart, ram'ler, ssd, ekran kartı, güç kaynağı, işlemci soğutucu.
Türkiye Amazondan aldınız ise bekleyin kargo gelsin. Kargo geldiğinde kargocuya istemiyorum iade ediyorum diyin. Sonra Amazon 'un sitesinde iade formunu doldur. Ürünü istemiyorum falan diye yürü.
ben senin yerinde olsam ikinciyi alırdım. fakat ben alacak olursam bu üç model arasından üçüncüsünü tercih ederdim. 128 gb doğru yetersiz ama hda var içinde ayrıca ben her zaman fiyatına bakarım 100 euro dünyanın hiçbir yerinde azımsanmayacak bir para değil.
@suicide
canın sağolsun dert etme sen.
performansına ne demek istersin. bana fiyat performans geldi onun için soruyorum. bir de macbooklarda her ssd tam performanslı çalışmıyormuş herhalde merak ettim sıkıntı çıkarır mı diye.
3 yıl garantisi varmış doğru mu?
@suicide
çok sağol.
https://www.incehesap.com/hi-level-240-gb-ssd30ult-240gb-ssd-fiyati-29413/
bu linkten alacağım aynı ürün 11 TL daha ucuz. Hem daha güven veriyor.
son sözün nedir almalımıyım ?
macbook pro da kullanacağım 120 GB kullanıyorum şuan için yetiyor fakat ilerisi için hemde daha fazla performans alacağımı düşünüyorum sen ne düşünüyorsun?
yerimde olsan alırmıydın
hi-level ssd ürün kodu nedir? nereden ve kaça aldığını paylaşır mısın?
bende bakıyorum bu aralar alacağım.
@nakah lityum piller dediğiniz gibi kullanımda arıza vermezler.
500 tam şarjlık ömürleri vardır. yani ne kadar kullanırsanız o kadar ömrü gider.
@tortoise
satan sizsiniz. siz bi fiyat verin belki pazarlık yaparız belki anlaşırız.
https://forum.donanimhaber.com/macbook-pro-13-early-2011-istanbul--138300467#138300467
ilandaki cihaz nasıldır peki.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@l0st
Bende şimdi gördüm ve yanıt verdim.