e3' den bıktım valla ilaç gibi geldi 🙂
tabiki counter strike oynicaz. en iyi bilgisayarı da alsak counter strike oynicaz. ayrıca 144hz'i sadece counter strike oynarken önemseyen biriyim. diğer oyunlarda ne yapayım 144 kareyi. 60 kareyle cs oynayamıyorum. nasıl diye sormayın. Fark ediyor işte arkadaşım görüyorum ben o takılmayı ve rahatsız oluyorum.
yahu lp nasıl youtubeun arşivinin daha büyük olduğuna inanmıyor anlamıyorum. youtube 13 senedir hayatımızda.
Bir öğrenci olarak hemen ilk günden 3 aylık abone oldum. Ancak youtube internetimin kotasından yemediği için evde olmadığım zamanlar ancak youtube'dan izleyebiliyorum. Benim gibi abone olan insanların içeriğe erken erişmek gibi bir amacı olduğunu da sanmıyorum. Hatta aboneniz olmama rağmen ben de reklamları açık bıraktım. Şahsi fikrim olduğu için yanılıyor olabilirim ancak abone olan insanların amacının sadece sizi desteklemek ve yayınlarınızın devamlılığında küçükte olsa bir pay sahibi olmak olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden içerikleri abone olan, olmayan herkese aynı anda yayınlamalısınız. Hatta bu fikri abonelere bir anket ile sorabilirsiniz.
vimeo video kalitesini gerçekten de çok yükseltmiş cam gibi görüntü 🙂
10 kişilik deneme ekibinin içinde misiniz? yoksa abone olmayı biz mi beceremiyoruz? 🙂
Keşke önce sistemi devreye sokup sonra duyuruyu yapsaydınız. Videoyu izleyenler abone olmaya geliyor ama sistem hala aktif değil.
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İlk üç ayınızda size abone olmuş ve şuanda bütçem el vermediğinden dolayı abone olamayan birisi olarak, "plus içeriğini zamanında izlemek içine abone olun" videosunu izlemekten rahatsız olmaktayım. Abone olmayanlar, direk olarak plus içeriklerin bildirimlerini almasa daha güzel olmaz mı? Plus aboneliğin reklamını yapmaktan ziyade antipati uyandırdığınızı söylemek isterim. Zira bütçem el verdiğinde tekrar aboneniz olacağım.