http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/619569341004099079/
Şöyle bir başlık var abi sende paylaşırsan herkesten destek bekleniyor. Sesimizi bir umut duyurmak istiyoruz.
Şöylede bir change.org başlığı açmış arkadaşlar.
http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/619569341004099079/
Şöyle bir başlık var abi sende paylaşırsan herkesten destek bekleniyor. Sesimizi bir umut duyurmak istiyoruz.
Şöylede bir change.org başlığı açmış arkadaşlar.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
11:52 de Levent abinin yanlışlıkla söylediği "yemekleme" kelimesine Murat abinin gülüşü efsane 😀