Hayırlı olsun.
Aslında telegram da kullanmıyorum ama zehir kusan kitleden kopmak da istemiyorum 😀
@ronniejamesdio ingilizceleştirilmiş var mi bilmiyorum ama lehçesi var, "Stambuł".
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stambu%C5%82
@at Finansbank kartim vardi ama hic kullanmamistim. Simdi talep ettim, finansbank 5000 olan limiti 6.750 yapti. Tesekkur ederim.
Son bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok geçmiş olsun.