200₺ bnc
hakkaten güzel dizayn edilmiş bir an camaro un 2017 tasarımı zannettim
Aylık 80 tl ödüyorum ayın 20 sinden sonra 0,5 Mb ye kadar düşütüğü nü görüyorum bu işi çözemediler ki akk yı düzenlesinler zor dostum zor
bence bu cihazlara para vermeyin markalı bir cihaz evet biraz daha pahalı aöa ömürlük oluyor bi iki aya kalmaz çöpe atarsın bunu
Konya'da izlenirliğinize artı katkı sağlamak için elimden geleni yapacağım @gamsizm
bu 4g sadece kişisel internet kullanıcılar için kıyaslanmamalı bu kurumlar ve ulusal haberleşme alanında ki hizmet ve çeşitliliği artıracak bir yapı bu yönüyle değerlendirmek gerekiyor
Adguard AdBlocker reklam engelleme dedinizde haricen reklamları süper engelliyor ben beğeniyor ve kullanıyorum
8k yı denemek için açtım pc bi yerlere gitti ama gelmedi reset atmak zorunda kaldım beyin bedava
lambaya ağırlık asana kadar manyetolu telefonlar vardı onun gibi bir sistemle çalıştırmak daha mantıklı olmazmıydı amerikayı yeniden mi keşfetmek isityorlar anlamadım
Twitch ve Sonytr hesaplarımdan parola sıfırlama isteği ile ilgili mail alıyorum böyle bir isteğim olmadı. Bu tür mail alan oldu mu ne anlama geliyor, yanıtlamadan sildim mailleri
millet büyütmeye meraklı bak sana telefonlar oldu tablet hep büyüttük 🙂
@gamsizm Hyperx ilk model ile yeni modelin aksesuarları harmanlanabiliyormu örneğin mini ses kartı eskisindede işe yarıyormu?
Western Digital Data LifeGuard programını kullanarak Samsung 1tb harici diske test yapmak istedim 8-10 saat gibi süreceğini öngördükten sonra testi iptal ettim şimdi diskimi pc me bağladığımda bağlandı bilgisini alıyorum fakat disk görünmüyor sorunu düzeltebileceğim bir yöntem varmı
Direk Aklıma z3 compact geldi aynı fiyat bandında idamı yakındır bence
@tekir kardeş teşekür ederim yorumuna, ama ben ayda 150 BİN adet çıktı alıyorum bu sana küçük bir fikir verebilir umarım. Gerçekten bir çıktıda world de 2 Bin Mektup (zarfıyla) yazdırmak zorundayım zaten iyi bir makine ye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum gözlerede iyi gelecek
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
P.W. kullanmıştım ne karışık gelirdi ağa