@tascagdas dostum sorun bendede var AMD fx 6300 kullanıyorum işlemci olarak ekran kartı gigabyte gtx 970 hani o kadar komik fps ortaya koyuyoki kafayı yiyecem ya bi çözüm bulun allah aşkına
@tascagdas dostum sorun bendede var AMD fx 6300 kullanıyorum işlemci olarak ekran kartı gigabyte gtx 970 hani o kadar komik fps ortaya koyuyoki kafayı yiyecem ya bi çözüm bulun allah aşkına
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 39 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
arkadaşta intel pentiumun son çıkardıgı işlemci var gtx960 kullanıyo benden daha yüksek fps aldıgı oluyo