Sony telefonum sukoyverince yeni telefon olarak samsung a70 aldım. 3000 liranın üstü bir telefon için çok bence. Oyun oynamıyorum. Çok da kurcalamadığımdan yeter diye düşündüm.
Sony telefonum sukoyverince yeni telefon olarak samsung a70 aldım. 3000 liranın üstü bir telefon için çok bence. Oyun oynamıyorum. Çok da kurcalamadığımdan yeter diye düşündüm.
Murat'ı tanıdım da.... O sağdaki delikanlı yeni galiba. Hayırlı olsun. Levent Beyi de seviyorduk yahu.
Murat Bey
1 yıllık plus abone olmaya çalışırken yanlışlıkla iki kere de aylık abone isteği göndermişim 🙂
Yanlış olan iki adet birer aylık aboneliğim karttan çekmeyip iptal edilebilir mi?
Terror from the deep......Gerisi boş. Hele xcom 3 ( enemi anovun muydu neydi?) diye çıkanı vardı. 5 dak dayanamadım. CD sini kırıp attım.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İnstagram ve Facebook hesabım yok. Olanların da ne yaptığını merak etmiyor değilim. Saçma sapan yerler...