SA AS beyler geldim geri
Merhaba, programınız çok güzel yanlış anlamayın sadece ismine karşı olumsuz görüşüm. Kırdıysam özür dilerim sizden amacım kötü hissetmeniz değildi.
@enigmasi @pauselife f7yi gördüm kamerayı f6nın altında sanmıştım. dalgınlığıma gelmiş teşekkürler 🙂
sizde ucuza alıp biraz pahalıya insanlara satabilirsiniz tarihi geçmiş ve yaklaşmış ürünlerde kar marjı çok yüksek benim bazı girişimlerim vardı
@neversurr14 peki istediğimiz uçağı vs alabiliyormuyuz yoksa rütbe sistemimi var. ben şimdi yarın oyuna girsem emirates a380 ile dubai-new york yapabilirmiyim?
acil öğrenmem lazım bunu çok fena adam trollenir 😀 😀 😀 milleti düşürürüm 😀 😀
bunu yicene iki yumurta ye hem daha ucuz hem daha protein hem daha sağlıklı. bunu alanların derdi ne acaba
işlerim gereği bunlarla uğraşamıyorum malesef maksat muhabbet biri isterse alsın 😀 😀
İzletmeyi bilirsen binlerce izlenirsin teknoseyir felanda rakibin olamaz. Tek kişilik youtube teknoloji kanalalları bile 100-120bin izleniyor türkiyede. Çağı yakalayamassanız elbette kemik kitlenizle kalırsınız.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@xeon hb knk