

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
FBI olmamış NSA olcak o 😀
NSA ve FBI'ın baş kötüsü, villain gibi villain.
kamera kullanıyorken f6ya basmamız gerekirse napcaz
F6 solunda var ya
Kamera F6 ile F7'nin arasında.
haydaaaa. dur şimdi ne güzel tasarımdı bozmasan olmazdı
@enigmasi @pauselife f7yi gördüm kamerayı f6nın altında sanmıştım. dalgınlığıma gelmiş teşekkürler 🙂