TeknoSeyir Karantina Muhabbetleri #10
TeknoSeyir editörleri Karantina Muhabbetleri'nin yeni bölümü ile karşınızda.
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
TeknoSeyir editörleri Karantina Muhabbetleri'nin yeni bölümü ile karşınızda.
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
👏👏👏
😂😂 levent abi çok iyi
3 Saat canlı muhabbet, maşallah; hiç nazar değmesin.
O damarları ayırıp, ip haline getireceğim diye kaç tane UDMA kablo öldürdüm. Master/Slave, jumper bulamazdı. Sonra otomatik olmaya başladı da biraz rahatlattıydı...
Bir de o zamanlar, Pentium 133'ler, 166'lar falan var.
IDE dönemlerinden bahis ediyorum tabi...
Hele 750 Mb optik diskler gelince bayram etmiştik...
DL-, DL+ olayları vardı....
Hani @leventp diyor ya ne kadar devletler bakacak vatandaşa? Aslında sorunun soruluş biçimi yanlış. Çünkü, senelerce halktan vergiler alan devletlerin, 2-3 aylık bir sürede halkının bir bölümüne karşılıksız hibe yapamaması aslında ta Eflatun' dan gelen devlet adlı mekanizmanın 2020 yılında ne halde olduğunu gösteren bir ibret vesikası. Aslında biz hiç gelişmemişiz. Biz derken bütün insanlığı kastediyorum. Devlet denilen organizmanın kendisini 'yeni normale' yani daha iyiye doğru evrilmesini talep etmek yerine, o eski, 'vergini ver ama hesabını sorma' normaline geri dönmeyi marifet sanıyoruz. Buna da hayatın gerçekleri kılıfını uyduruyoruz. Hayır, hayatın gerçeği denilen bu acayip, insanlara kabul ettirilmiş garip 'normali' kabul edeceğimize, acaba her bir insan kalkıp, 'madem yeni normal diyorsunuz, size yıllarca vergi verdik, 1 gün ödemeyince, faizini de verdik, siz ise 2-3 ay boyunca bizi koruyamayacak kadar aciz misiniz" diye devletlere sorması gerekmez mi? Artık iletişim çağındayız. Bunu dillendirmek yerine, öğrenilmiş çaresizlik içinde olan milyonlara 'sabah çalışmazsa, akşam evinde yiyeceği olmayacak' diyip, bir nevi eski kuralların gelmesini istemese bile ne yapalım düzen böyle demek hiç de şu ortama katkı vermiyor, aksine o sevmediğimiz düzenin değirmenine su taşıyor. @gamsizm
@leventp @gamsizm webcam donması için çözüm olarak regedit'e EnableFrameServerMode dword değerini eklemeyi önermişler. Gözden kaçmış ise deneyebilirsiniz. https://www.windowscentral.com/how-fix-webcam-freezing-issue-windows-10-anniversary-update
Herhangi bir konu olmamasına rağmen 3 saat canlı yayın yapabilmek ve ilgiyi de canlı tutmak başarı. Canlı izleyici sayısı 1000'in altına hiç düşmedi ve genel olarak (lp'nin ara ara donması dışında) kaliteli bir yayındı. Son yarım saati de reklam bilincinin durumu ve gidişatı konusunda harika yorumlar içeriyor. Ağzınıza sağlık.
İlk kez izlerken uyuya kaldım; sabaha karşı izlerken yine uyuya kaldım; hanım ses etmezse öğleden sonra ortasından tekrar başlatmayı planlıyorum.
Lütfen bir dahaki yayında Levent Pekcan reptilian efektiyle çıksın ☺️
Levent Bey; neden incelediği kitap yorumlarından bu yayınlarda bahis etmiyor. Güzel bir içerik; "fırsat bulamıyorum" dese de hobi maket sitelerini geziyordur. Karşılaştığı/bulduğu maket modellerden de bahis edebilir. Bilgisayar Dünyasında tartışılan genel konular var, bunlar hakkında da fikirlerini belirtebilir. Aslında bayağı tartışma konusu var, Çarşamba günü için.
Levent Bey'in bahsettiği CD incelemesini PC ye kaydetmişim 2003 senesinde, html olarak duruyormuş bende:
http://ufkabakan.com/DarkHardWare%20CDR%200ncelemesi.htm
Bu resim de benim kendi testlerimden, Princo CD testi sene 2004 sanırım:
Arşivimden neler çıkıyor tanrım!