Samsung Galaxy Alpha
Samsung'un ilk metal çerçeveye sahip akıllı telefonu Galaxy Alpha'yı inceledim. Açıkçası beni çok memnun bıraktı. Video hakkında olumlu/olumsuz tüm düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız gelecekte bu hatalarımı düzeltebilirim. Şimdiden teşekkür ederim, iyi seyirler! http://www.youtube.com/watch?v=2xFiUaQP_3U
Bkz: iPhone
aferin
@omercan acele etmissin biraz daha yavas konussan hem hatalar olmaz hem de daha net cıkar kelımeler ağzından. onun dışında güzel incelemissin.bir de kameranın devamlı fokus yapması biraz rahatsız etti. onu da hallettın mı tmmdır. gayet güzel tebrik ederim.
Teşekkürler, her videoda biraz daha iyiye gidiyor ama hızlı konuşmak kötü bir alışkanlık. 🙂
olsun zamanla olur gayet güzel 🙂
galaxy s5 bu cihaz olsaydı 5 inçlik boyutuyla olabilirdi... ama s5 gibi markadan sonra alpha diye başka bir cihaz çıkarmak saçmalık
Olumlu düsüncem çekimlerin gayet güzel 🙂 olumsuzu ise gerçekten çok hızlı konusmuşsun bazi yerleri anlamak için geri sarmak zorunda kaldim 🙂 bu hem izleyicinin söylediklerini anlamasını zorlaştırır hemde senin sık sık dilini sürçmene neden olur. Bunun dışında eline sağlık, gayet güzel bi inceleme umarım daha güzellerinide yaparsın.
Umarım, yorum için teşekkürler. Bu soruna bir çare bulmalıyım... 🙂
videoyu izledim güzel fakat konuşma aksaklıkları var biraz düzelir 🙂
Cihaza gelirsek, rezalet. Tasarım açısından değil. Parmak izi ve kalp atışı sensörleri bu cihazı 1800tl yapıyor. Fakat bunların maliyeti olsa olsa 100tl dir. İkisi de çöp sensör. 720p ekran var, 1800tl kesinlikle hak etmeyen bir cihaz. Bn 1200tl falan sanmıştım bir araştırdım şaşırdım
Gerçekten donanımda gereksiz yerler var dediğiniz gibi iki sensorde cok kullanissiz. Ama telefon oldukca guclu. 1800 TL degil de 1300 civari olsaydi cok daha basarili olabilirdi.
özelliklerine bir bak. t50 bunun yanından geçemez.
Arada bir cümleler birbirine karışsada inceleme güzel. 😀
Odaklama problemi var.Düzeltirseniz güzel olur.
Teşekkürlerm bundan sonraki videoda bunlari goz onunde bulunduracagim.
Deneyecegim, tesekkurler. 🙂
Teşekkürler, böyle yorumları duymak bana her geçen gün daha fazla moral veriyor.
Videonun son 2 dakikasında örnek çekim örnekleri mevcut. 🙂
Teşekkürler!
Abi alah aşkına note 4 nezaman inceleyeceksiniz neden bukadar geç kaldınız
Haklisiniz cevremde kullanan yok, Samsung'ta gondermiyor ama umarim sene bitmeden inceleyebilirim.