iPhone 6
Selam arkadaslar,
iPhone 6'yi inceledim. Video hakkinda yorumlarinizi bekliyorum. Yorumlariniz benim icin cok onemli. Tesekkurler.
| 9 - 10 Yıldız | 1 | |
| 7 - 8 Yıldız | 1 | |
| 5 - 6 Yıldız | 0 | |
| 3 - 4 Yıldız | 0 | |
| 1 - 2 Yıldız | 0 |
Selam arkadaslar,
iPhone 6'yi inceledim. Video hakkinda yorumlarinizi bekliyorum. Yorumlariniz benim icin cok onemli. Tesekkurler.
Teşekkürler, bu şartlarda bu kadar olabiliyor maalesef. 🙂
Güzel inceleme, yalnız keşke 'bakın bükmenin imkanı yok' falan demeseydin, biraz komik olmuş.
iPhone 6'yı internette yazıldığı gibi oturarak bükmenin imkanı yok. Haklısınız ama tavsiye için teşekkürler!
Aslında bu kanalı tamamen tarafsız ve advertorial yapmamak için açtım. Yorumunuz için teşekkürler!
Videoların yavaşlatma oranlarını yanına yazarsanız iyi olur.240 ile 120 fps farkı belli olması için daha da yavaşlatabilirdiniz.
Tam olarak anlamadım. Kendi hızlarında koymam gerekmiyor muydu zaten?
120 ile 240 fps videonun hızını ayrı ayrı bakarak anlamak mümkün değil.O videoları yan yana koyarak kıyaslasaydınız ve yavaşlatmayı iki aşamada yapsaydınız daha güzel olurdu.Mesela ilkinde 5 kat,ikincisinde 10 kat yavaşlatırsanız 120 ile 240 farkı daha belirginleşirdi.
Iphone sevmesemde gayet yeterli bir video diyebilirim.
Teşekkürler!
@omercan eline sağlık. Gayet güzel bir inceleme. Tabii ki var göze takılan şeyler ama kim incelese olur o tarz ufak tefek, Salih'le bana kutu açılışında neler dediler 🙂 Bayram sonrası Murat'la benim Plus incelemesinde göreceksin ben de Asphalt 8 oynadım. Ama Modern Combat 5 çok daha zorluyor CPU'yu; deli gibi ısınıyor. Bu her iki oyun da Metal ile yazıldı.
Hahahahah çok teşekkürler bu yorum süper oldu!
Öncelikle incelemen için teşekkür ederim gayet güzel bir inceleme olmuş bir dahaki incelemende yeterli bir ışık ve sahneler arasındaki geçişe dikkat edersen çok güzel olacak videoda m8 s5 g3 de biraz laf atmışın bunları söylerken diğer Markalar dersen daha iyi olur tekrar teşekkür 🙂
eline sağlık, gelişmesi gereken yerler tabi ki var ama güzel bir inceleme olmuş, samimi bir kullanıcı deneyimi.
inceleme güzel , özeleştirini kendin yapmışsın zaten