Bir tane sokak kedisi bana alıştı artık geceleri eve gelip yatağımın üstünde uyuyor. Sahiplenmek istemiyorum da sizce hastalık bulaştırma riski var mıdır?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hastalık bulaştırmaz. Sahiplenmek istiyorsan git aşılarını yaptır.
Suana kadar 20 kedim bahcemde 4 u icerde 2 si belediyede kısırlaştı yaşım 22 100 den fazla kedi beslemişmdir çocukluğumdan beri aşısız bütün kedilerim heryerdeler hicbirsey yaşamadım umarım sahiplenirsiniz
1