Bu access point i almayı planlıyorum..
Şimdi birisi çıkıp, kardeş 100, 150 liraya modem var, DHCP i kapatıp, access point yapsana diyebilir. Modem ile, Verimlilik alamıyorum. Arkaya birkaç duvar girince, sinyal leş oluyor.
#AccessPoint
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

http://www.vatanbilgisayar.com/tenda-ap4-300mbps-kablosuz-n-access-point.html?OM.zn=category_top_sellers-w21&OM.zpc=AP4 bunu tavsiye ederim
Ev içerisinde bulduğum en verimli çözüm elektrik hattı üzerinden network taşıyıp orada kablosuz dağıtmak oldu. Bir bakmanızı tavsiye ederim.