beyler aldım bakalım. vidasız kullanıcam. 75 kiloyum. umarım sıkıntı çıkmaz, beni taşır. bel için ters bacaklardan sallanacam, batman gibi. #akış #barfiks #spor

beyler aldım bakalım. vidasız kullanıcam. 75 kiloyum. umarım sıkıntı çıkmaz, beni taşır. bel için ters bacaklardan sallanacam, batman gibi. #akış #barfiks #spor

Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sağlam tutturmanızı tavsiye ederim. Kötü bir örnek olacak belki ama bundan 2-3 hafta önce benzer bir hareketi yapan genç bir kişi boyun kırılması sonucu belden aşağısını kullanamaz hale geldi. Vidalayın ve kullanırken gerekli önlemleri alın. Hayırlı olsun.
oo Allah muhafaza. ben belim için alacam. ters salınıp ellerimi yere koyarım sürekli zaten. yine de güvenemezsem vidalıcaz mecbur. sağol tavsiye için.
Bunlara zerre güvenmiyorum. Kendi kendine kafa kırmak için birebir.
Buna asılıyım derken, yere düşüp geberip gidecen
@dopamine kötülere bi şey olmaz 😀
Aynısından geçen sene almıştım. Sakın vidalamadan kullanmayın. Ben denedim düştüm ama denemek için asılmıştım düşme riskini göze aldım aldığım halde iyi düştüm 🙂 Vidalarsanız çok sağlam bir şey hiç bir şey olmaz. Ama vidalamadan kullanınca o lastik kısmı ne kadar sıkıştırırsanız sıkıştırın kayıp düşüyor.