Hanımın Samsung Galaxy S4 GT-İ 9515 telefonu bana kaldı. Güzel telefon ama samsung çok gereksiz bir sürü şey doldurmuş. Bunu nasıl rootlayacagim?
Bir de şarjı çabuk bitiyor. Yeni batarya da taktım, onda da öyle. Bu neden olabilir?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yeni rom ile sarj biraz düzelebilir ama cok sey beklememek lazim, kücük batarya, eski telefon normal.
Yeni rom atmak istemiyorum. Rootlayıp gereksiz uygulamaları sileceğim sadece
@asafduru touchwiz asil kanser o telefonda, ek uygulamalar degil bence.
@3dfx romlarda da uyum sorunu çıkar şimdi. Uğraşamam
Küçük batarya derken 2600 mah'dan bahsediyoruz bugün iphone 8'in bataryası bile yarısı kadar ama daha uzun götürüyor. Yazılımsal sorunlar bunlar.
@kasayiyanyatir iyide o bataryanin ne kadari kullanilabiliyor, 2015te ürettikleri bataryayi satiyorlardir hala. yazilimsal oldugunu söylüyorum zaten ama o dönem cikan 5ste cok fazla gitmiyordu, apple güc yönetimini 6s ile tam olarak cözdü.
@3dfx
Cozdu derken 😂
@ameledervis bir gün dayanma ve 6 saat ekran süresi veriyor artik 😀
50 lira samsung orjinal batarya
Bulabilir miyiz daha iyi bir batarya?
İngilizce yok ne yazık ki
@asafduru kesinlikle orijinal alın (kesinlikle orijinalse yoksa deji falan alın daha iyi olur)
TWRP - Odin - Root - S4 diye arayin turkce bile bulursunuz 🙂
Teşekkürler
Size önerim root kurup Xposed modülü olarak Greenify kurmanız. Ayrıca 0 KM bir batarya.
Root kurulumu burada anlaşılır bir şekilde anlatılmış:
http://www.androiddunya.com/samsung-galaxy-s4-i9500-nasil-root-yapilir/